Pytania i odpowiedzi

Nasz dział pomocy jest do Twojej dyspozycji! Zapoznaj się z poniższymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania w kwestiach technicznych, dotyczących Internetu, telewizji i telefonii komórkowej ETH.

1. Sprawdź, czy internet działa na innych urządzeniach – jeśli tak, jest to problem z urządzeniem (może przez przypadek wyłączyłeś WiFi). 2. Internet nie działa na wszystkich urządzeniach, nie jesteś […]

Czytaj dalej

1. Zrób test prędkości na stronie speedtest.pl Pamiętaj, by testy robić tylko na komputerze. W ich trakcie nikt inny w domu nie powinien korzystać z internetu. Jeśli na komputerze, na […]

Czytaj dalej

Zaloguj się do Internetowego Biura Obsługi Klienta i sprawdź czy adres email jest prawidłowy i czy wszystkie dane są właściwe. Poprzez formularz kontaktowy możesz zwrócić się z prośbą o zmianę. […]

Czytaj dalej

Napisz maila na tech@eth.net.pl z informacją o zapotrzebowaniu oraz dokładnym adresem. Zweryfikujemy możliwości techniczne i odezwiemy się z propozycją.

Czytaj dalej
Internet radiowy
Internet radiowy

Już od

49

contact icon

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Skorzystaj z naszej bazy wiedzy, poznaj odpowiedzi na najczęstsze pytania użytkowników.

Pytania i odpowiedzi

Wsparcie techniczne

Skontaktuj się z naszym
działem technicznym

519 157 257

pomoc@eth.net.pl

Zobacz również sekcję pytania i odpowiedzi

ETH logo support